![clipboard](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/clipboard.png)
Jeśli chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, szukasz potencjalnych klientów i nie chcesz tracić dodatkowych leadów, włącz widget Autocall na swoim koncie.
![star](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/star.png)
Jeśli podczas rozmowy z klientem, umawiasz się z nim np na wysłanie oferty lub kontakt w innym terminie - zrób zadanie, żeby o niczym nie zapomnieć
![chat](https://fs.siteor.com/sugester/files/ikony_ficzery/briefcase.png?1544002609)
Zapisuj w CRMie każdy numer telefonu z jakim rozmawiasz. Przy kolejnym kontakcie zaskoczysz rozmówcę powitaniem go po imieniu lub nawiązaniem do poprzedniej konwersacji
![art](https://fs.siteor.com/sugester/files/ikony_ficzery/magnifyingglasszmienienazwe.png)
Potrzebujesz szybko sprawdzić liczbę połączeń w danym dniu lub przejrzeć rozmowy wybranego konsultanta? Skorzystaj z prostej wyszukiwarki w module VOIP.
![chat](https://fs.siteor.com/sugester/files/ikony_ficzery/booklet.png?1544002609)
Korzystaj z tagów do rozmów VOIP, by stworzyć listę najczęściej poruszanych tematów przez Twoich klientów. Mając takie informacje w łatwy sposób zbudujesz dla nich bazę wiedzy, gdzie szybko znajdą odpowiedzi na najbardziej nurtujące ich pytania.
![globe](https://fs.siteor.com/sugester/files/ikony_ficzery/unlocked.png?1544002609)
Korzystając z modułu VOIP każde połączenie jest zapisane i podpięte do odpowiedniego klienta w CRMie. Dzięki temu zachowujesz całą historię kontaktu w jednym miejscu.