Narzędzie do efektywnej pracy zdalnej.

Sugester ułatwia zorganizowanie pracy zespołów pracujących na odległość.

Sprawdź jak to działa

Poznaj funkcje Pracy zdalnej

Pracujesz w zespole, który wykonuje swoje zadania z różnych lokalizacji. Potrzebujesz mieć pewność, że projekt realizowany jest zgodnie z planem mimo, że nie ma cię w biurze. Chcesz przekazać wytyczne pracownikom choć nie możecie się spotkać oraz mieć ciągły i niezakłócony kontakt z klientem,

w Sugesterze znajdziesz wszystkie potrzebne narzędzia, dzięki którym:

  • W prosty sposób stworzysz projekt oraz zadania
  • Ustalisz terminy wykonania i sprawdzisz przepracowany czas
  • Wprowadzisz dokumentację projektową, umowy oraz kontakty
  • Nie odczujesz różnicy między pracą zdalną a pracą w biurze :)
  • Porozmawiasz z klientem wykorzystując opcje przekierowania połączeń - VoIP
  • Odpowiesz na pytania kontrahentów za pomocą czata
  • Wyślesz powiadomienia za pomocą kampanii e-mail i sms


Zobacz jak Sugester usprawni pracę zdalną w Twojej firmie

Automatyczny pomiar czasu pracy

Czas pracy może być automatycznie zliczany od momentu, kiedy pracownik zaloguje się w firmowej sieci czy zacznie korzystać z konkretnej aplikacji.

Rejestrowanie aktywności

Sugester posiada otwarte API, które umożliwia rejestrowanie aktywności członków zespołu w zewnętrznych aplikacjach - np. nowych commitów na GitHubie.

Łatwe raporty

Z pomocą Sugestera łatwo wygenerujesz timesheety dla danych pracowników czy wykazy czasu spędzonego w wybranym projekcie, które następnie łatwo zamienisz w faktury czy rachunki.

Najważniejsze funkcje pracy zdalnej w Sugesterze

 

Narzędzia do planowania i rozliczania pracy

Sugester to rozbudowane narzędzie do delegowania zadań, weryfikacji ich wykonania i tworzenia okresowych rozliczeń z wykonanej pracy. Każde zadanie w Sugesterze możesz opisać, nadać mu priorytet, dodać załącznik, przypisać do klienta. Na potrzeby rozliczeń z pracownikami i klientami możesz wygenerować timesheet - kartę pracy, która zawiera listę wykonanych zadań wraz z opisem i czasem poświęconym na ich wykonanie.


feature1
 

Telefonia VoIP

Odbierając telefon w Sugesterze możesz skorzystać z karty klienta, która zawiera wszystkie ważne informacje o danym kontrahencie. Wyczerpujące informacje pomogą Ci prowadzić profesjonalne, efektywne rozmowy. Warto też dokładnie wiedzieć z kim, kiedy i o czym rozmawiałeś. Sugester nie tylko zapisuje informacje o czasie i długości rozmów, ale też pozwala dodać do nich notatki i podsumowania. To idealny sposób na uniknięcie pomyłek, nieporozumień i niedopowiedzeń.


feature1
 

Moduł zadań

Moduł zadań pozwala na tworzenie i zarządzanie zadaniami, które są przypisane do danego pracownika lub grupy pracowników. Zadania sortowane są na podstawie określonych statusów, dzięki temu wiemy co jest wykonywane w danej chwili, co będzie wykonywane za chwilę a jakie zdanie jest już rozwiązane.
Zadania możemy ograniczyć do danego projektu, dat, klienta czy działu.


feature1
 

Program pocztowy

W prawie we wszystkich firmach znaczna część czasu pracy przeznaczona jest na komunikację. Kontakt z klientem, współpracownikami jest niezbędny aby dysponować aktualnymi informacjami mającymi wpływ na realizowanie zadania. Opcje zawarte w Sugesterze pozwalają na współdzielenie skrzynek, tworzenie zastępstw, proste i szybkie odpowiedzi.


feature1

Praca zdalna z Sugesterem, dlaczego warto?
 

Przypomina o wypełnianiu timesheetu

Pracując z Sugesterem nigdy nie zapomnisz wypełnić swojego timesheetu. Nasza aplikacja automatycznie przypomni ci, że powinieneś uzupełnić informacje o przepracowanym czasie.

Ułatwia rozliczenia

Jeśli twoja firma świadczy usługi rozliczane na godziny, to Sugester jest dla ciebie idealnym rozwiązaniem. Łatwo przygotujesz wykaz czasu spędzonego na danym zadaniu czy projekcie, a następnie wygenerujesz gotową do wysłania fakturę.

Motywuje zespół

Mierzenie czasu sprawia, że środowisko pracy staje się bardziej transparentne. Twój zespół zyska też dodatkową motywację do terminowego wykonywania zadań.

Działa z popularnymi aplikacjami

Nie musisz przystosowywać swojej firmy do Sugestera - to Sugester przystosuje się do ciebie. Oferujemy otwarte API, dzięki któremu łatwo zintegrujesz nasza aplikację z takimi narzędziami jak GitHub czy Slack.

Przetestuj system za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.


Zarejestruj się   lub   ... dowiedz się jeszcze więcej