a_pixel

Sugester ♥ Fakturownia

Faktury, magazyn, CRM i maile w jednym miejscu

Wypróbuj Sugester CRM za darmo

Załóż konto w Fakturowni

Połączenie Fakturowni i Sugestera to rozwiązanie, które pozwoli Ci zebrać w jednym miejscu wszystko, co dotyczy Twojego biznesu: faktury, płatności, stany magazynowe, maile, daty spotkań, informacje o klientach i zadania do wykonania.



Integracja sugestera z Fakturownią





Sugester zintegrowany z Fakturownią to:

Wspólna baza klientów

Dane klientów są na bieżąco synchronizowane pomiędzy programami - nie musisz niczego konfigurować.

Wszystkie informacje pod ręką

Na zintegrowanej karcie klienta zobaczysz nie tylko dane teleadresowe, ale też całą historię kontaktów, notatki z rozmów telefonicznych, faktury czy umówione spotkania.

Łatwa obsługa

Fakturownię i Sugestera stworzył ten sam zespół. Dzięki temu programy wyglądają i działają podobnie - błyskawicznie przyzwyczaisz się do nowego systemu.

Sugester i Fakturownia - to się opłaca

Wszystkie informacje w zasięgu ręki

Połączenie Sugestera i Fakturowni pozwala Ci uzyskać pełen obraz Twoich klientów. Na jednej stronie zobaczysz nie tylko historię zakupów danej osoby czy firmy, ale też pełne archiwum korespondencji mailowej, rozmowy telefoniczne, konwersacje na czacie i notatki ze spotkań. W tym samym miejscu możesz utworzyć przypomnienia czy obejrzeć raport płatności.

Oszczędność czasu i lepsza obsługa klienta

Dobra obsługa klienta to klucz do sukcesu w biznesie. Dzięki takim funkcjom Sugestera jak szablony e-maili, automatyczne odpowiedzi czy zarządzanie firmowymi mailami nie tylko podniesiesz poziom obsługi klienta w Twojej firmie, ale też oszczędzisz cenny czas.

Rozsądne koszty i szybkie wdrożenie

Wdrożenie systemu CRM nie musi być kosztowne ani czasochłonne. Podłącznie Sugestera do Twojego konta w Fakturowni to kwestia kilku kliknięć, a podstawowy plan abonamentowy w Sugesterze kosztuje tylko 25 złotych netto miesięcznie. Dodatkowo klientom Fakturowni oferujemy aż 15% rabatu przy opłacie abonamentu na rok.

Sugester - budowanie relacji i obsługa klienta na najwyższym poziomie

Przykład danych teleadresowych z karty klienta w Sugesterze

Sugester CRM to polski program do budowania relacji z klientem, dostępny online. Dzięki zaawansowanej bazie klientów, śledzeniu interesów, generowaniu wykresów lejkowych, cyklicznym przypomnieniom, segmentowaniu klientów oraz integracji z pocztą e-mail, będziesz w staie lepiej poznać swoich klientów, pewniej wychodzić na wprost ich oczekiwaniom i trafniej przygotowywać spersonalizowane oferty.

Dowiedz się więcej »

Dodając widget czatu na swoją stronę www, nie tylko dajesz klientom więcej możliwości kontaktu z Tobą, ale też zbierasz nowe kontakty nawet poza godzinami pracy Twojego biura. Wystarczy, że wkleisz krótki fragment kodu do źródła swojej strony i możesz rozmawiać ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, korzystając z dodatkowych udogodnień, takich jak śledzenie ruchów klienta na stronie czy podgląd informacji o rozmówcy.

Dowiedz się więcej »
Okienko czatu Sugestera na przykładowej firmowej stronie

Moduł helpdesku powstał z myślą o przyspieszeniu odpowiedzi na firmową korespondencję. Z jego pomocą łatwo zapanujesz nad zbiorowymi adresami (takimi jak np. pomoc@firma.pl) i skrócisz czas odpowiedzi na maile od klientów. Szablony odpowiedzi, autoresponder, automatyczne filtry wiadomości czy asystent maili to tylko kilka z wielu udogodnień, jakie znajdziesz w Sugesterze.

Dowiedz się więcej »
Widok listy zgłoszeń w inboxie w Sugesterze

Z Sugesterem lepiej zorganizujesz pracę w firmie i zaplanujesz działania na najbliższy tydzień, miesiąc czy nawet rok. Sugester pozwala w łatwy sposób tworzyć i delegować zadania, grupować je w projekty czy mierzyć czas ich wykonania. Każde zadanie może mieć własny deadline, priorytet oraz status. Dodatkowo dzięki integracji z CRM łatwo podepniesz zadanie pod klienta, tworząc w ten sposb historię działań dla niego.

Dowiedz się więcej »
kolorowe gwiazdki oznaczające priorytet zadania w Sugesterze - czerwona, żółta, zielona, niebieskia i szara
Widok listy najczęściej zadawanych pytań w bazie wiedzy w Sugesterze

Baza wiedzy to proste w obsłudze, ale zaawansowane w swoich możliwościach narzędzie do budowania internetowego FAQ na temat firmy czy produktu. Możesz dowolnie dostosować wygląd swojej bazy, wybierając jeden z gotowych szablonów lub tworząc własny kod HTML i CSS. Nowe wpisy utworzysz za pomocą graficznego edytora, który pozwala bezproblemowo korzystać z systemu nawet zupełnie początkującym użytkownikom.

Dowiedz się więcej »
okno callback na stronie Sugestera

Moduł VOIP pozwala obsługiwać firmowe połączenia bezpośrednio z aplikacji. Korzystając z modułu VOIP, nie tylko odbierzesz telefon od klienta, ale też dodasz notatkę, oznaczysz rozmowę tagiem czy w dowolnym momencie przejrzysz statystyki. Dzięki integracji z polskim dostawcą usługi, wdrożenie VOIP w Twojej firmie to tylko kilka kliknięć.

Dowiedz się więcej »




Obsługa klientów i faktur w jednym miejscu. Proste wdrożenie i dobra cena

Podstawowy abonament to 25 zł netto miesięcznie za użytkownika. 30 dni darmowych testów!


Chcę przetestować   
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.