Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Sugester pomoże Ci zapewnić klientom perfekcyjną obsługę -
łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Sugester Helpdesk posiada zintegrowaną skrzynkę odbiorczą, która dla twojej wygody zbiera informacje z wielu źródeł w jednym miejscu. Koniec żonglowania mailami, telefonami i rozmowami na chatach - wszystkie potrzebne do pracy informacje znajdziesz na jednej, przejrzystej stronie.
Więcej »
Sugester helpdesk posiada wbudowane funkcjonalności zarządzania zadaniami.
Korzystając z naszych narzędzi możesz tworzyć nowe zadania, przypisywać je do członków
zespołu, łączyć w projekty i mierzyć poświęcony na nie czas. Zebrane w ten sposób informacje
łatwo wyeksportujesz w formie timesheetu, faktury lub innego dokumentu.
Więcej »
Nie marnuj czasu swojego zespołu wielokrotnie tworząc nowe odpowiedzi na to samo pytanie. Narzędzia Sugester Helpdesk umożliwią ci stworzenie bazy odpowiedzi na często zadawane pytania, z pomocą których obsługa klienta stanie się szybka i spójna. Możesz też poprosić użytkowników o feedback na temat interakcji z twoim zespołem i na tej podstawie opracować optymalny szablon odpowiedzi.
Więcej »
Sugester Helpdesk posiada zintegrowany wspólny inbox. Koniec z przeszukiwaniem e-maili, telefonów i innych kanałów komunikacji - od tej pory wszystkie potrzebne informacje znajdziesz na jednej, czytelnej stronie.
Dzięki Sugester Helpdesk wszyscy wiedzą co mają robić. Używając naszego systemu łatwo rozdzielisz zadania między członkami zespołu i w dowolnym momencie sprawdzisz postępy w pracy.
Uniknij zaskoczeń i kontroluj co dzieje się w twojej firmie. Wbudowany w Sugester Helpdesk monitoring aktywności pozwala na bieżąco śledzić produktywność pracowników.
Uniknij chaosu przy rozliczaniu projektów. Wbudowany w Sugester Helpdesk system monitoringu pracy i generowania dokumentów pozwoli ci łatwo wyliczyć czas poświęcony na poszczególne zadania i przedstawić informacje w formie timesheetów czy faktur.
Co tak naprawdę zajmuje ci czas w pracy? Sprawdź, które zadania są najbardziej czasochłonne i usprawnij wewnętrzne procesy korzystając z naszego systemu rejestrowania i analizy czasu pracy.
Nie lubisz się powtarzać? Sugester Helpdesk pomoże ci stworzyć bazę gotowych odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania. To nie tylko oszczędność czasu - nasze narzędzie sprawi, że twoja komunikacja stanie się bardziej spójna i profesjonalna.
Zadowolenie klientów to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Automatyczne zbieranie feedbacku pozwoli ci sprawdzić, na jakie treści najlepiej reagują twoi klienci.